вівторок, 18 лютого 2014 р.

Гарячі новини: я в ДК "Скрап-історії"

У мене чудова новина: я запрошений дизайнер в ДК "Скрап історії". Нещодавно Валя зробила мені пропозицію від якої я не мала права відмовитись))) Звичайно, це найочікуваніший момент в роботі кожного дизайнера! Це ознака того, що твоя робота не залишилась не поміченою. Дякую, валюшка за довіру! Сподіваються на плідну і цікаву роботу.
Команда нас зібралась нівроку: всі такі талановиті дівчата, мені цікаво буде обмінюватись з ними досвідом і знаннями!



Ось це такий чудовий вмене банер! Гарний дизайн, правда?

Ну і для розгону перше завдання, робота по скетчу: "На зустріч весні"
Це сам скетч, розроблений Валюшою.
Ну а це вже моя робота:




2 коментарі:

  1. Тетяна Батьківна, я вас вітаю! Бажаю творчого натхнення і процвітання!
    Листівка дуже кльова, гарні кольориии, чекаю з нетерпнінням на наступні твої роботи!

    ВідповістиВидалити
  2. Дякую!

    Ем.....Романівна, я би попросила...

    )))

    ВідповістиВидалити