понеділок, 27 травня 2013 р.

Читання – це співучасть у творчості. Марина Цвєтаєва

Нещодавно я стала володаркою електронної книги. Ну і, звичайно, я не могла допустити, щоб моя читалочка була одягнена в важкий шкірзамовий чохол. Я від усієї душі створила їй обкладинку з натуральних тканин, мякеньку і зручну.

Ось така вона

   Основа обкладинки - льон,  декорувала мереживом, атласною стрічкою, чіпборд - вінтажний велосипед, клаптик скрап паперу.

Всередині на форзацах крафт папір. Сама читалка зафіксована декоративними резинками. Всупереч моїм сумнівам - сидить ідеально. Не рухається і не вилітає. Закривається на липучки, спершу була ідея зробити магнітну застібку, але боюсь щоб магніт не наніс шкоди приладу.



2 коментарі:

  1. Дуже красива обкладинка, а який декор-все з смаком!!!
    А зручно так читати в обкладинці?

    ВідповістиВидалити
  2. Дякую, Вікторія! Так, читати дручно, взагалі нема ніякого дискомфорту, я думала що підя час читання буду знімати - але ні - читалка не рухається, сидить, як приклеєна...

    ВідповістиВидалити