понеділок, 27 травня 2013 р.

Відкриточка в стилі "Париж"

Напевно в творчості кожного скрап-майстра настає момент, коли його просять.....зробити відкритку на тему "Париж". Був такий випадок і у мене. Це мала бути відкритка на день народження дівчині, яка просто марить Францією, і , якщо чесно, вона навіть нагадує мені таку класичну парижанку, модну, симпатичну брюнетку.... І ось з думками про неї я створила такий маленький Париж

 З декору тут оверлей з нотками, чіпборд Ейфеля, паперові квіти і мереживо. Ну і, звичайно, напис в тему: "Мрій, адже мрії мають властивість здійснюватись"


Фірмовий знак

І ще кумедна історія трапилась з нами, коли я віддавала цю відкритку замовниці. Ми вирішили попити кави в Street Coffee і касир побачив, що вмене є чимало дрібних грошей і запропонував їм розміняти, мовляв не вистачає дрібних.... Я погодилась, а коли отримувала своє латте, побачила такий приємний сюрприз. Признаюсь вам, дуже мене повеселило....




Немає коментарів:

Дописати коментар