середа, 12 червня 2013 р.

Скрап і весілля

Нещодавно я мала унікальну нагоду допомогти в організації весілля свого брата Міші і його дружини Олі.  Оскільки моє було давненько, приємно було взяти участь у цій передвесільній суєті.... На мене було покладено завдання -виготовити запрошення, і такі маленькі коробочки з цукерками - бонбоньєрки -запозичені з європейських традицій.

Запрошення я робила зперламутрового картону, лицьова частина - машинне тиснення, напис - ембосинг золотою пудрою, штамп робила на замовлення в Штампувальні.




 Текст - розруковувала на кальці, на лівому розвороті - монограма літер М і О


А це бонбоньєри у формі цукерочка-трюфеля. Напис, дата одруження і монограма - ембосинг золотою пудрою. Всередині мигдаль в білій глазурі.


А ще під стиль їхнього весілля ( а воно було в ніжно зелених тонах) я виготовила коробочку для грошей





Ну а це, як кажуть винуватці забави: Міша і Оля! 



Будьте щасливі!

2 коментарі:

  1. Таня, золоті ручки в тебе. а фотки з самого весілля будуть???

    ВідповістиВидалити
  2. Дякую, Галинка! Фото виставлю обовязково, але ще нема....

    ВідповістиВидалити