середа, 12 червня 2013 р.

Мій перший скрап альбом

На форумі mamka.info якраз підходить до завершення спільне виготовлення альбому і я вже готова показати його тут. Чесно скажу почала я його робити дуже несподівано для себе. В розділі на форумі, наша Валюшка Horo6aya робила майстер клас з створення альбому з детальними покроковими інструкціями. Я, знаючи, що скрап - справа не дешева, та і потрребуюча чималого досвіду спершу побоялася братися за альбом, але поговоривши з валею. і ще одною з форумчанок, подумала, зважила всі "за" і "проти" і вирішила, що такого досвіду я більше ніде не здобуду. І ось,прикупивши все необхідне, я взялася за роботу... за 1 день - 1 розворот був готовий, і наступні 6 - пішли як по маслу... кожен розворот ми з дівчатами виставляли на форумі, і після цього Валюша давала МК наступного... до того ж були зустрічі майстринь, на яких ми обмінювались дирокольностями, а Валюша, любязно надавала нам свої штампи і вирубки...
В альбомі використано папір фірми Echo Park колекція This & That Charming

Альбом про мого найціннішого в світі, мого золотого Данилка.





















На сторінках багато кишеньок, розкладок, секретиків. Багато з тих кому я показувала - не одразу їх знаходили...

Обкладинка: поєднання джинсу і льону. З декору - залишки паперу.





Немає коментарів:

Дописати коментар